Nytt år, ny början, nya löften

Varför gör man alltid så här mot sig själv, man släpper på alla tömmar under jul och nyårshelgerna medans man lovar sig själv att efter nyår så ska man minsann skärpa sig och ta tag i sitt liv, vare sig det gäller motion, matvanor plugg eller vad det nu kan vara så är det alltid likadant. inom de första få veckorna på året har man dessutom nästan alltid misslyckts med något eller några av sina löften... men i år känns faktiskt saker och ting annorlunda och jag har löften till mig själv som jag aldrig kommer att tumma på och jag vet att jag kommer att fixa detta  detta känns nämnligen som att det kommer att bli ett oerhört bra år och som att även om livet ger en små törnar ibland så klarar man sig igenom det och kommer ut starkare på andra sidan. Nu ska jag ta tag i mitt pluggande och idag blir det att träffa fina Amy också :D ... bra dag säger jag

Photobucket


2012-01-10 @ 09:49:57 vardag


Tyck och Tänk
Ditt namn: Amy

Vi hade en väldigt bra dag, tyckte jag :D Hoppas det går bra med ditt pluggande :) Själv är jag helt slut >.<' Mest trött är man väl mentalt efter den där simulatorn hahaha :)



Men ja, det känns som om det kommer att bli ett bra år, annars får vi göra det till ett bra år :) <3

2012-01-10 @ 15:16:07
URL: http://dawnelydawn.blogspot.com

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0