drömmen om ett barn

sitter precis och tittar på programmet och vet inte riktigt vad jag ska tycka och tänka å ena sidan kan jag tycka att det är jättebra att de tar upp problemet med barnlöshet men samtidigt tänker jag på att de faktiskt inte tar upphur det är för någon i till exempel som i min situation... vill jättegärna höra vad ni läsare säger så komentera gärna om programmet...Photobucket


2011-10-15 @ 16:40:59 turners syndrom


Tyck och Tänk
Ditt namn: Malin

Jag tycker serien är bra! Jag trodde jag skulle gråta hela tiden av att se den. Men det gick bra! Jag håller med om att de borde ta upp något om vår situation. Alltså om oss som har Turners Syndrom! De tog inte upp om äggdonation alls. Utan bara adoption och IVF. Jag skulle behöva att de tog upp sånt. Det är inte lätt ta emot någon annans ägg.... det är tufft känner jag i alla fall.

2011-12-03 @ 13:05:48
URL: http://drummel.dmortb.net

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0