Trött

jag var som sagt hos syon och nu blir det att kontakta olika universitet för att se var möjligheten att doktorera finns:D sååååå spännande det ska bli... idag är jag dock redan trött, fattar inte det har massor att göra idag, älskade mamsen fyller ju år på fredag så blir en del förberedelser inför detta :D. hej svejs så länge, kramarPhotobucket


2011-11-16 @ 09:23:20 vardag


Tyck och Tänk
Ditt namn: Amy

och så fick du lite kanelbulle av mig :D ugh jag är helt slut idag också -,-

2011-11-16 @ 21:44:29
URL: http://dawnelydawn.blogspot.com

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0