Möte

Idag har jag möte med syon på skolan, ska prata lite om hur jag kan gå vidare efter denna utbildningen och vad det finns för alternativ ... är spänd på vad hon ska säga men vet redan att doktorandstudier tar sex till åtta år... puh inte den lilla stunden precis men det är ju värt det i slutändan .... :D återkommer med vad jag mer får reda på sen
många kramar på er läsarePhotobucket


2011-11-15 @ 11:32:21 plugget


Tyck och Tänk
Ditt namn: Amy

you can do it!!!!!!!!!!!! :D



Är det någon som kan klara det så är det du! Jag håller tummarna för dig. :D Håll oss uppdaterade kramar

2011-11-15 @ 21:23:16
URL: http://dawnelydawn.blogspot.com
Ditt namn: sippa

tack snälla gumman :D dit stöd betyder allt, massor med kramar:D

2011-11-16 @ 09:19:07
URL: http://sippasblogg.blogg.se/

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0