Hope-the last thing to die

ja så säger de ju, att hoppet är det sista som dör... själv hoppas jag på en massa saker, till exempel så hoppas jag och tror att denna sommaren kommer att bli underbar och fantastisk, jag hoppas att både jag och min familj ska få behålla hälsan och må bra denna sommaren eftersom alla var sjuka förra sommaren haha, och jag hoppas att mitt somarjobb kommer att vara på samma ställe som förra året och att det kommer att infalla under en bra period i sommar ... ja det är mycket man hoppas på

(bild från google)

Vad hoppas ni läsare på?
skriv gärna ett par rader i en kommentar :D

många kramarPhotobucket


2011-06-02 @ 22:23:19 vardag


Tyck och Tänk
Ditt namn: A N G E L I J N A

http://youtu.be/llodA3IXZd4 lyssna/kommentera/gilla/ sprid min nya låt, vill gärna ha så många åsikter så möjligt!(:

2011-06-06 @ 23:21:32
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0