vad får er att le?

ville dela med mig av några saker  som alltid får mig att le :D



videon ovan kommer från en film som jag alltid tittade på när jag låg på sjukhus och den fick mig alltid att le när jag var sjuk

en annan sak som alltid får mig att le är disney filmer  så nedan är ett klipp med olika disney låtar



nej nu får jag återgå till mina studier :D men kram på er o hoppas att ni haft världens bästa helg

ps. komentera gärna o säg vad som får er att le

kramar o pussar
Photobucket


2011-02-20 @ 19:08:22 film


Tyck och Tänk

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0