to whom it may concern...

blev inget blodtryck taget igår utan det blir imorgon istället, igår blev det plugg och träning istället så idag har jag ont i muskler jag inte visste fanns haha men i alla fall så är det tvättdag och ännu mer plugg inför tentan på fredag ...
jag lämnar er därför med några bra låtar från bra artister  :D













Photobucket


2011-02-08 @ 13:42:03 musik


Tyck och Tänk
Ditt namn: CarroJohan - Livet i Mellerud

Fin Blogg :))



Kom o Svara På Dagens Fråga På Min Blogg :)

2011-02-08 @ 15:46:34
URL: http://carrojohan.blogg.se/

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0