som alla andra?

Bara för att jag är kort så ses jag inte på samma sätt som alla andra och mina närmsta vänner har det likadant av andra skäl... varför är det så? varför kan man inte bara få vara den man är? personligen dömer jag aldrig någon och vill inte heller bli dömd av andra, jag är den jag är och vägrar bli något annat
Photobucket


2011-04-17 @ 15:26:43 turners syndrom


Tyck och Tänk
Ditt namn: Sofia

hej! Sofia heter jag, är 23 år och glad för att jag hittade hit! Har också turner, ska bli kul o läsa om dig! :)

MVH

2011-08-08 @ 14:07:28
URL: http://ensofiar.blogspot.com

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0