Inspirerad

blev otroligt inspirerad både igår och idag :D kommer försöka börja med teatern igen, har ju inte syslat med det på hur länge som helst och sedan blir det både skola och jobb i sommar vilket ska bli superkul., har en massa planer för bloggen också i och för sig så kommer det vara tufft också med så mycket att göra  men jag älskar ju att arbeta med människor vilket är precis vad jag kommer att göra på detta sommarjobbet :D me likey. men som jag skrev i förra inlägget så är skolan prio ett nu så jag får väl återgå till det.

kramarPhotobucket


2011-04-08 @ 13:39:39 plugget


Tyck och Tänk

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0