uppdatering

har inte bloggat på länge och mycket har hänt sedan sist. till exempel så både jobbade jag och pluggade under sommaren vilket var otroligt skoj men också tufft det blev inte heller lättare av att jag blev sjuk också under denna period , det började med halsfluss som sedan satte sig på lungorna så att jag fick nedsatt andningsljud på ena lungan och sedan ville det inte ens ge med sig efter det så då sa min läkare att jag var tvungen att ta ut min piercing och att det kunde vara den som gjorde att bakterierna höll sig kvar och sedan fick jag ta en tredje penicilinkur vilket var mindre kul men nu mår jag i alla fall bättre och är på blogghumör igen och nu har jag förklarat för er läsare också varför jag varit borta men jag ser i alla fall fram mot en händelserik och fantastisk höst efter en händelserik och delvis fantastisk sommar förutom sjukdomen så var den ju bra hehe, här kommer en massa bider också



älska stranden

i stora lass :P

skoj :D

provade glasögon med en god vän

:D

forfarande hehe

 jag med vänner

musikfestival Photobucket


2010-10-05 @ 11:42:00 vardag


Tyck och Tänk

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0