Tankar om turner,och hanson

för att inte detta inlägg ska bli för jobbigt att läsa så börjar jag med att lägga in en underbar hanson låt & video :D

här är  thinking 'bout something






vill också säga att jag är  är så tacksam för de som är med och läser bloggen :D, tankarna om turner har kommit till ytan igen och tanken på att skaffa en egen familj känns som en vacker dröm men sen kommer jag på att jag har turner syndrom och att det kommer att bli en kamp för att få den drömmen att bli sann ... jag är visserligen ingen människa som ger upp, tvärtom, jag kämpar till jag lyckas,  men vilken man ger sig villigt in i en kamp som denna? det är ju knappast vad man förväntar sig när man går in i ett förhållande... men jag försöker att tänka att om en man inte är villig att stå vid min sida genom detta så och accepterar situationen är han inte heller värd mig. samtidigt så undrar jag ibland om jag inte begär för mycket genom att tänka så...

nåja, jobbiga tankar och det ber jag om ursäkt för men ibland är det dessa tankar som dyker upp ...

Photobucket


2010-11-16 @ 21:35:28 turners syndrom


Tyck och Tänk
Ditt namn: Mli -

Delta gärna i tävlingen jag har just nu, du kan vinna mellanmåls produkter :) http://itsyouandme.blogg.se/2010/november/tavling-reztart.html#comment

2010-11-18 @ 13:05:45
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Ditt namn: sanna karlsson

jätte fin blogg har du ,

du kanske skulle vilja kika in på mig?

http://gregersbananer.blogg.se

komentera gärna vad du tycker om den också.. :D

2010-11-20 @ 19:10:28
URL: http://gregersbananer.blogg.se/
Ditt namn: Malin Lernebo

Hej! Jag förstår dina tankar. Det är inte lätt att berätta om det. Men jag tror att om personen verkligen älskar en så är den beredd att stå vid ens sida. Man behöver någon som vill kämpa och stå vid ens sida. Jag vet inte vad jag hade gjort om jag inte hade min sambos stöd. Han har stöttat mig när jag gråtit, kramat mig och försökt förklara att han älskar mig oavsett. TRO mig man behöver det. Det är tufft ja, och man kan inte kräva det. Jag skulle aldrig kräva det. Men kanske killen inte är rätt om han inte är beredd att stötta en.Jag tror faktiskt inte det. För jag själv skulle i alla fall känna så som att killen inte älskade mig.

Jag tror också att det finns många killar som är beredd att kämpa. Om han nu älskar en varför skulle han ge upp det bara för att det är jobbigt?



Men jag förstår. När jag skulle berätta för min sambo så tyckte jag det också var jobbigt. Jättejobbigt. Men det var värt det.



2011-05-19 @ 20:49:37
URL: http://drummel.dmortb.net
Ditt namn: Tess

Alla undrar nog om man någonsin kommer att hitta någon som frivilligt står vid ens sida oavsett väder och vind. Gudarna ska veta att de tankarna går igenom mitt huvud ungefär 8 ggr om dagen utan Turners, så jag kan ju förstå att du tänker på det än mer. Men som sagt, om det är till någon som helst tröst så undrar vi alla ibland! Massa <3 till dig gumman!

2011-06-05 @ 14:27:15
URL: http://womaninthetrench.blogspot.com/

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0