tankar om turner

har egentligen inte tänkt på att jag faktiskt är en turnertjej på jättelänge men samtidigt så påminns man hela tiden eftersom man ser alla sina vänner skaffa barn och gifta sig och så vidare och det kan vara ganska påfrestande men samtidigt så är det positivt eftersom man då börjar tänka på de alternativ man har och vad jag hoppas på att få uppleva, min förhoppning är att jag ska få en egen familj, förhopningsvis så lyckas jag hitta en man som accepterar min situation och allt som följer med turner syndrom. detta är ju lättare sagt än gjort men samtidigt så vet jag att han finns därute  någonstans... min syn på framtiden just nu är positiv och jag känner trots allt att jag har mycket att erbjuda världen

Photobucket


2010-05-14 @ 18:40:19 turners syndrom


Tyck och Tänk

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0