skum dag

idag vaknade jag vid sju av att min älskade lilla kise var busig och välte ner saker och klätrade runt överallt .

min lilla kise

, sedan ringde telefonen och det var en vän som kom över med bullar och hennes dotter var jätteledsen för att de hade bråkat, men vi åt och njöt och efter det så gick vi och hämtade boxen så att vi kunde se på tv igen haha har bara haft ettan tvåan och fyran i två veckor nu, i alla fall så har det ju varit en skum dag där mycket har hänt..

Photobucket


2010-05-14 @ 18:18:06 vardag


Tyck och Tänk

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0