dålig dag- igen

imorse kännde jag att jag var på g och ville bli klar med kompleteringen till ännu en hemtenta som inte blev godkänd i alla fall så har jag kommit igång men idag drog lillebrorsan ut en tand eftersom han ska få tandställning och så bråkade jag o mamma igår kväll. varför blir det alltid så här? så fort man börjar komma på fötter igen så är det som om någon drar undam mattan ännu en gång, nåja den här damen ger sig inte utan jag ska fortsätta kämpa och jag har ju faktiskt börjat med kompleteringen så den ska bara avslutas också :D
wish me luck people
kramar
sippaPhotobucket


2010-05-03 @ 20:57:55 plugget


Tyck och Tänk

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0