Dagens

ska starta en ny grej på bloggen, det är ju trots allt för att tala om turner som jag skapade denna blogg så därför kommer jag nu varje dag att ta upp tankar om turner och detta inslag kommer att heta "Dagens" kort och gott XD
så håll nu utkik efter dagens under dagarna som kommer
och jag kan ju börja med att säga att dagens första tanke var ännu en gång på adoption och hur det fungerar, kanske skulle man ta reda på lite mer om detta?
bara en kort tanke men ändå något ochvärt att uppmärksamma, är ju inte så jätteinsatt.

en helt annan tanke är om jag ska åka på utbyte till usa eller vad jag känner inför det för det vore ju intressant att resa i alla fall :D nåja nästa inlägg innehåller nog bilder med dagens outfit :D vi får sePhotobucket


2010-05-23 @ 16:18:52 om bloggen


Tyck och Tänk

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0