dagens tanke

:D

dagens tanke åtföljs idag av en bild :D
dagens tanke är idag nämnligen att även om det inte syns att jag har turner så är det ju, i alla fäll för mig, viktigt att informera och skapa förståelse för människor som kanske inte följer normen och som kanske har något handikapp eller någon sjukdom.
vi människor måste lära oss att inte döma. därför är ju det ett självklart mål för mig med denna blogg. det är enormt viktigt för mig att informera om turner.
till exempel kan man också titta på tidigare inlägg i min blogg vilka innehåller en massa matnyttig info om turner.
vi hörs snart igen :DPhotobucket


2010-05-28 @ 12:53:41 turners syndrom


Tyck och Tänk

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0