Dagens tankar

blev inga bilder varken idag eller igår men det kommer snart jag lovar :D sorry för det ... Idag har jag pluggat och varit iväg hela dagen och det jag direkt kommer att tänka på är hur denna stress egentligen påverkar våra kroppar. Någon sade idag att vi svenskar har mer ångest och mår sämre än människor från krigshärjade länder. kan detta verkligen stämma? vad tror ni läsare? tydligen är det också så att typ 95% av befolkningen i sverige lider av ångest, vilket är en hel del, detta är docck inget jag själv har klara fakta på så jag ska inte svära på det men det är tänkvärt tycker jag... nåja vi hörs snart igen  
Photobucket


2010-05-24 @ 18:09:29 vardag


Tyck och Tänk

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0