dagens igen

ber om ursäkt för att jag inte skrev igår men min syster fyllde år så jag var upptagen med att fira henne men idag så är jag med igen :D som vanligt har jag ju pluggat idag hahaha  :P nåja här kommer i alla fall dagens tankar

vad krävs egentligen för att man ska accepteras för den man är? turner syns visserligen inte direkt på en men det finns ju de som snett även på mig och varför är det så? är vi inte alla människor? jo säger jag och personligen är det väldigt sällan jag dömmer en människa ohörd så vad får folk att behandla andra så? jag personligen har aldrig direkt känt mig väldigt annorlunda men det finns ju folk som gör det och det blir ju inte bättre av att man behandlar människor som om de vore avfall bara för att de inte är som alla andra. nej dagens tanke blir att behandla andra som du själv vill bli behandlad, säger jagPhotobucket


2010-05-26 @ 18:45:27 turners syndrom


Tyck och Tänk
Ditt namn: Bellezzaofsweden

2010-05-27 @ 13:48:01
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0