dagens tanke

min läkare frågade idag om jag träffat drömprinsen ännu och nej där finns ingen kille men det får mig att tänka på hur man skulle berätta för en kille om turner och om att man inte kan få barn... jag menar det är ju knappast det lättaste...

Photobucket


2010-06-01 @ 16:20:14 turners syndrom


Tyck och Tänk
Ditt namn: Stig Olsson

Hej Sippa!



Jag ville bara titta in och säga några saker. Jag fastnade i din blogg när jag surfade runt på nätet, sen såg jag "Turners Syndrom", det har jag aldrig sett förut så jag googlade det och läste på helt enkelt.



Jag tycker du gör det jättebra som är så öppen, även om jag inte tycker att det spelar nån roll, för vill man ha barn kan man alltid adoptera. Det finns alldeles för många som inte har några föräldrar och jag tror det är fullt möjligt att älska dom lika mycket som om dom vore ens biologiska barn.



Men klart jag fattar att du kanske blivit nobbad bara för en sån egentligen liten och obetydlig sak... för jag anser att det i slutändan ändå är insidan som räknas och du verkar ha en jättefin insida också!!!



Antar att det jag vill säga är bara att ge inte upp, för det finns många "prinsar" här ute i världen och en dag träffar du honom med stort H :)



Jag vet, för jag har varit i samma sits själv, pga mitt eget handikapp... men det har gått bra ändå :)



Gå in & kolla på min blogg, jag skriver också hur jag har det ibland och jag har skrivit om mitt handikapp (reumatism) också, för att avdramatisera lite för folk... för många kanske verkar dumma i huvet, men dom vet oftast bara inte hur dom ska hantera en situation dom inte mött förut. Jag är likadan om jag ska va ärlig, för visst kollar jag med om jag ser nåt ovanligt :)



Välkommen!

2010-06-01 @ 23:13:52
URL: http://cyberliv.se/blog.html

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0