saker som piggar up

det är höst och grått och kallt och trist, här är några av de saker som piggar upp mig trots alla tankar som flyger runt i mitt lilla huvud...

den första saken är Film :  speciellt med den här herren :D



det andra som pigar upp är alla färger på löven som faller från träden

det tredje som piggar upp är Halloweeen med fest och allt vad det innebär :D

det fjärde är musik, kan alltid pigga up och det finns massor med exempel på musik som är bra för det syftet :D

att försöka hänga med i denna låter ar alltid ett nöje haha :



älskar också jim carreys version :P lol



mitt femte och sista tips för att pigga up är ....

GODIS .... unna er gott folk ^^
tack för denna gångPhotobucket


2011-10-17 @ 15:44:34 vardag


Tyck och Tänk

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0