uuuusch

varför blir man alltid så trött och omotiverad när man väl planerat att sätta sig med skolarbetet? jag vill utmana er läsare att komma med tipas och råd om vad man han göra för att höja motivationen och energin ... please kom med goda råd ... hahaha de behövs :P
Photobucket


2011-11-09 @ 11:00:49 plugget


Tyck och Tänk
Ditt namn: Malin

Jadu. Jag vet hur det känns! pluggar själv på högskolan. Det som ger mig motivation är att plugga med studiekamrater. Bara att sitta tillsammans gör att man blir mer motivera. En annan sak är det att jag en dag vill ha familj. Jag vill det så starkt att jag är villig att kämpa med skolan för en bra framtid för min familj. Det är viktigt att man har MÅL med sina studier! Det gör att man fortsätter kämpa fast det är tufft!

2011-12-03 @ 12:55:48
URL: http://drummel.dmortb.net

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0