ord och tankar

jag är kanske inte världens bästa på att uttrycka mig... skulle verkligen behöva arbeta på det, och det märks även i mitt skolarbete... jag tror att det är dags att kanske ta tag i mina svagheter och börja göra något åt dem... kanske är det det som hindrat mig från att komma dit jag vill i mitt liv, inte minst med tanke på turner syndromet och hela tanken på den familj jag en dag skulle vilja ha. det gör att jag vill kämpa hårdare och göra mer för att komma någonvart med studierna... med tanke på detta ska jag nog återgå med delge gärna era tankar

många pussar o kramar 
 Photobucket


2011-11-10 @ 14:00:49 turners syndrom


Tyck och Tänk
Ditt namn: Amy

ugh jag är alldeles för bra på att uttrycka mig. Det gör en fruktansvärt sårbar. Jag kan inte hålla inne något alls... du skulle bara se idag på jobbet :/



Jag tror också att det är väldigt svårt att öppna upp sig, det tar ett tag och det krävs mycket träning. Men jag vet att du kommer att klara det :D för du är bara bäst ^_^ vi borde alla ta tag i våra svagheter, men att vi inte gör det, gör oss bara mänskliga kramar

2011-11-10 @ 14:06:42
URL: http://dawnelydawn.blogspot.com

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0