Busy days

just nu vill ingenting som jag vill, det drogs en massa pengar från mitt konto, jag kan inte hitta min bankdosa, mammas bil blev stulen ovh sedan körde hon och krockade med hyrbilen... mycket på en gång eller. nejdå dessutom är det tvättdag idag och egentligen har jag tre st uppgifter som ska lämnas in idag ockå.... suck jag får satsa på att få allt gjort så fort jag kan ...

känner mig dock som på bilden

frustrerad och uppgiven just nu

men jag hoppas att lite musik hjälper...



Hanson brukar fuka ju :P

nä nu ska jag försöka plugga ... puss på er läsarePhotobucket


2011-11-06 @ 09:45:32 musik


Tyck och Tänk
Ditt namn: Amy

Hanson funkar väl alltid för dig? ;)



Varför drogs det pengar? :S:S:S

2011-11-09 @ 22:22:59
URL: http://dawnelydawn.blogspot.com

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0