Brrrrrrr

Usch, det är galet kallt överallt just nu, sitter med vantar på inomhus bara för att händerna inte ska förvandlas till isbitar :P antingen håller jag på att bli dålig eller så måste det bara vara iskallt precis där jag är- hela tiden... fattar det inte , vill dock inte bli sjuk när jag äntligen börjat röra mig frammåt ... pratade med pappa också igår och vi bestämde att vi skulle ses vid jul igen :D ska bli hur kul som helst, hoppas att alla fäder där ute haft en trevlig fars dag igår :D

kramar på er alla läsarePhotobucket


2011-11-14 @ 11:46:26 vardag


Tyck och Tänk
Ditt namn: Amy

ge mig kyla :D

2011-11-14 @ 14:24:10
URL: http://dawnelydawn.blogspot.com

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0