första maj

gårdagen var rena rama kaoset, först så hade vi inga paptalrikar så vi var tvungna att gå i 20 min för att skaffa dem och sedan ville inte grillen börja brinna ordentligt så det blev inget grillat utan istället köpte vi korv på pressbyrån ... efter det  skulle vi se en eldshow men alla långa människor hade naturligtvis ställt sig i vägen så man såg ingenting, då blev vi allihopa så trötta på att allt gick fel så vi gav upp och gick hem istället ....

idag skulle det bli grillning men vädret verkat lite ostabilt  så vet inte vad som händer haha nåja det kan bli galet ibland ...men jag mår i alla fall bra och har hälsan vilket jag är oergört tacksam för och mina underbara vänner kunde inte varit bättre

uppdaterar senare om vad som händer

kramarPhotobucket


2011-05-01 @ 13:33:33 vardag


Tyck och Tänk

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0