Underbar dag

Idag har vi firat finaste vännen A och grillat o haft allmänt mycket trevligt :D Jag kan också säga att dagen varit trevlig men lite kaotisk eftersom jag dels också tränat, fikat och pluggat under dagen, puh haha mycket men det är skoj :D är oerhört tacksam för mina vänner och min familj :D de är fantastiska

kramarPhotobucket


2011-06-01 @ 20:20:31 vardag


Tyck och Tänk
Ditt namn: Amy

Hahah "A" Det är jag det :D mycket trevlig dag. Underbar överraskning ^_^ vi måste hitta på fler saker nu i sommar tycker jag :D grillning är en självklarhet ;) Tack så hemskt mycket för att ni förgyllde min dag :D

2011-06-01 @ 21:16:17
URL: http://dawnelydawn.blogspot.com

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0