great day

dagen började som  den brukar med att jag satt på datorn och spelade facebook-spel :P hahaha sedan var jag i alla fall på gymmet och gick på ett spinningpass, puh säger jag bara men nyttigt är det :D i eftermiddags lyckades även jag och mamma med vår sedvanliga uppgift, att köra fel :P haha  nåja  imorgon blir det halloweenfest och utklädnad osv, bilder kommer förmodligen på söndag men som en liten aptitretare kommer här en gammal bild på min älskade yoda dräkt som jag skapade i gymnasiet med mask och allt :D

enjoy



until later people, peace



Photobucket


2010-10-29 @ 22:17:38 vardag


Tyck och Tänk
Ditt namn: nathalie

hej ! svara rätt på frågan i min blogg så du får en länkning :) lycka till !

2010-10-30 @ 10:09:13
URL: http://nathalieolsson.bubbleroom.se

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0