plugg

är trött och matt och omotiverad ... varför blir det alltid så? varför kan man inte bara få ha bra pluggdagar där man faktiskt tycker om det man gör? självklart så kommer jag inte att ge upp men är så skoltrött just nu att jag inte vet var jag ska bli av och hittar ingen motivation någonstans ... suck. nej nu får jag sluta klaga och börja plugga ...  ledsen för alla trista o klagande inlägg hoppas att det kommer roligare snart
Zumba ikväll iaf
lämnar er med en video




pussPhotobucket


2010-11-22 @ 12:48:28 plugget


Tyck och Tänk
Ditt namn: Amy

Jag vet precis vad du menar.. jag sitter här med ty 711 uppgifter och två prov att fixa... och jag hittar varken ork, inspiration eller motivation till det :| Så jäkla trist... Eller så är detta helt enkelt inte för mig, jag vet inte...

2010-11-22 @ 13:15:01
URL: http://http://dawnelydawn.blogspot.com/

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0