Varför

Jag förstår inte vaför människor alltid måste sätta käppar i hjulet för andra och vara taskiga... vissa verkar bara inte vilja visa välvilja i någon form utan det ska hela tiden vara armbågarna först och sedan jag. I min värld så är inte det ett sätt att ta sig frammåt i världen men för många verkar det vara det...folk verkar ha tappat mänskligheten någonstans på vägen, jag menar vad var det någonsin för fel på att ge en medmänniska ett leende och kanske säga hej? jag kan bli så oerhört ledsen och besviken på människor ibland ... och är folk inte sura och agressiva så är man bara osynlig och existerar inte i deras ögon...
gör mig därför en tjänst och bekräfta och se era medmänniskor där ute.... det är dagens uppdrag, ge någon ett leende eller hälsa på någon ...eller varför inte rent av ge någon en kram idag... det kanske behövs.
Photobucket


2012-01-24 @ 12:13:18 vardag


Tyck och Tänk

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0