fortsättning följer ...

idag har trots allt varit en bra dag tack vare min underbara familj som stöttar mig igenom allt ♥ att plugga och faktiskt klara av attfå godkänt på tentorna har visat sig vara en riktig utmaning men jag ger mig inte och människorna runt mig ger mig styrkan att fortsätta :D, omtentan är den elfte så då smäller det ^^ och nu jäklar ska jag fixa det, men innan dess har jag två olika uppgifter som också måste lämnas in, jag återkommer med fler inlägg om hur det går allt eftersom... så fortsättning följer...

kramar på alla
Photobucket


2011-01-31 @ 21:29:47 plugget


Tyck och Tänk
Ditt namn: kurdisk muslimsk tjej <3

gillar du min blogg sötnos ? ;);) KrAmSiSaR <3

2011-02-02 @ 15:38:07
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0