okej...

tror jag börjar bli förkyld :( mindre kul men hoppas att jag inte blir sjuk för jag vill inte haha i alla fall så blir det nog plugg och sen umgänge med goda vännerna A och M :D ska bli skoj det också... tanken var ju egentligen att jag skulle tränat men nu när jag hållt på och nysa och så. då kanske inte det är världens bästa idé...

jag lämnar er  med en låt som jag älskade som ungdom och som ni kanske förstått så har jag följt detta band sedan dess :D de är great



ha det bäst alla

kramPhotobucket


2011-02-22 @ 11:48:37 musik


Tyck och Tänk
Ditt namn: Enander

Bli dagens blogg och få nya läsare! Anmäl dej här http://enaander.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-4.html#comment :)

2011-02-22 @ 19:19:08
URL: http://enaander.blogg.se/

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0