Give a little

VH1 TV Shows | Music Videos | Celebrity Photos | News & Gossip


HANSON!!!! älskar både låten och videon :D

mitt blodtryck var bra idag också så nu är jag säker på att det bara var en tillfällighet :D underbart, dags att plugga lite till o imorgon ska uppgiften lämnas in  så jag lär få sitta ett tag då ocksa :P nåja
ha det bäst alla läsare och njut av låten
kramarPhotobucket


2011-02-23 @ 19:38:07 musik


Tyck och Tänk
Ditt namn: Andie

Hanson är ett grymt underskattat band.

2011-02-23 @ 21:13:59
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0