dagen...

idag har jag varit igång hela dagen känns det som :D men det är positivt, jag började med att kolla igenom allt inför dagens tenta och sen var jag ute och fick lite luft vilket aldrig är fel men det blev lite stressigt efter det för då var jag tvungen att fixa lite mat ... i alla fall så satte jag mig till slut med tentan som släpptes vid tre och sen pågick i fyra timmar... vid sju var jag alltså klar och dessutom helt slut, som vanligt man nu är det i alla fall gjort och nu kan jag bara invänta resultatet och gå vidare med nästa uppgift :D

nej nu ska jag njuta av kvällen och bara chilla, imorgon blir det fika och allmänt umgänge, trevligt :D chill out time haha

nej vi hörs senare

puss allaPhotobucket


2011-02-11 @ 21:06:59 plugget


Tyck och Tänk

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0