Julhandel, jobb och plugg

idag var jag och älskade mamsen och handlade inför julbak och alla andra förberedelser som behövs såhör tredje advent :D undertbart att få det gjort, sedan var jag och blev introduserad på ett nytt ställe inför att jag börjar jobba på fredag ... ska faktiskt också bli kul... nu däremot blir det plugg för hela slanten... så att man kan jobba och fire jul i lugn och ro sen ...
kramar på er alla läsarePhotobucket


2011-12-07 @ 22:03:57 vardag


Tyck och Tänk
Ditt namn: Amy

blerk för plugg. Kul med shopping :D

2011-12-10 @ 00:29:43
URL: http://dawnelydawn.blogspot.com

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0