Om Bingo :D

Jag har många fina minnen av att som barn sitta och spela bingo på dagis eller på fritids när jag blev äldre och det finns en del att säga om just spelet Bingo så det är det detta inlägg kommer att handla om …. När jag satt där med en Bingobricka så kände man en viss spänning och hela tiden undrade man hur det skulle gå. Den kanske vanligaste formen av Bingo för mig är väl i och för sig bingolotto men då när jag var liten så visste man ju knappt vad det var och då var det nästan ännu roligare att spela eftersom det var så nytt men känslan finns ju fortfarande kvar av spänningen och undran om hur det ska gå och vem som ska få priset när man spelar. Det är ju det som gör just Bingo så kul och som gör att man vill spela det :D. med andra ord är det i alla fall därför jag spelar :D (klicka gärna på länkarna för att själv spela)

Photobucket


2011-08-20 @ 12:02:05 vardag


Tyck och Tänk
Ditt namn: Malin

Nu har jag startat en rykande färsk blogg fullproppad med Photoshop-tips och tutorials!

Kika in idag och ta del av den fantastiska värld Photoshop kan erbjuda :)



http://allaboutphotoshop.blogg.se/

2011-08-24 @ 00:04:55
URL: http://allaboutphotoshop.blogg.se/
Ditt namn: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna är är 23 år.

När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.

Så besök gärna min blogg:)

kram

2011-08-25 @ 17:14:25
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0