Idag

Jag vet att jag egentligen skulle gjort video utmaningen idag men så blev det inte, det får nog bli först efter helgen ...:( sorry folket, idag har jag i alla fall ägnat mig åt storstädning och sedan tog jag mig till åhus för att köpa glass, trodde jag ja...nån glass blev det inte, det var aldeles för kallt...

(bild från google)var så grymt sugen... innan :P

som lite plåster på såren för att jag inte gjort utmaningen ännu och för att det kanske dröjer så kommer här en låt med jay smith :D



älskar denna :D

kramar o tjärlekPhotobucket


2011-04-27 @ 21:58:39 vardag


Tyck och Tänk
Ditt namn: sloarez - passion for fashion

sv: härligt! hoppas du får en bra helg!

2011-04-28 @ 18:03:35
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0