trist

idag är en sådan dag då man bara vill sitta under en filt och mysa framför en film eller kanske en god bok men istället kommer jag att plugga och sedan ska man iväg till sjukgymnasten med mamma och sen hamnar man nog hemma hos mammas väninna ...

när jag kommer hem igen så blir det fortsatt plugg och möjligtvis en tripp till gymmet

med andra ord blir det nog en bra dag av detta också, trots att jag inte får lata mig :P haha

Photobucket


2010-11-03 @ 11:35:46 vardag


Tyck och Tänk
Ditt namn: Kiera6027

Very interesting site. I have bookmarked you.

2011-05-17 @ 10:39:41
URL: http://kiera6027.blog366.com

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0