tankar ... och halloweenfest

Blev ju inget dagens varken i lördags eller igår  så därför blir det lite extra nu ^^

lite tankar jag haft den senaste tiden:

  • träning och hur viktigt det är att röra sig och inte sitta hela dagar framför datorn ... därför har jag varit duktig och tränat tre gånger i veckan senaste tiden och dessutom har jag gått en halvtimme per dag :D
  • är enormt glad och tacksam att jag fått vara frisk nu och att min turner syndrom inte har orsakat större problem än vad jag har just nu.
  • är också tacksam att jag hittat ett fokus på vad jag vill och vad jag behöver göra för att må bra och nå mina mål (ta min magistersexamen) ...
  • så va rädda om varandra, fokusera och ge inte upp så kommer ni nå era mål, vill jag säga till er läsare

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder på min lilla clown- utstyrsel :D från halloweenfesten också (fler bilder kommer så småningom, glömde nämnligen min kamera på festen) blev clown som ni ser nedan :D,
enjoy



haha var inte riktigt klar här men nästan



gick lite crazy med nagelacket också ^^

älska halloween och att klä ut sig :D


nej nu ska jag plugga och ikväll blir det yoga :D







Photobucket


2010-11-01 @ 13:36:36 vardag


Tyck och Tänk
Ditt namn: Amy

haha:) Vad duktig du är. Jag önskar att jag hade motivation att träna 3 gånger i veckan... Men ah... när man väl har blivit bättre o har pengar så ska jag med börja träna :) Vi kanske kan träna ihop? ^_^ kramar

2010-11-01 @ 16:09:14
URL: http://dawnthewitch.wordpress.com
Ditt namn: benai

HAHAH du ser verkligen toppen ut på de där bilderna ;)

2010-11-01 @ 20:42:08
URL: http://benai.bloggat.me
Ditt namn: hawkar slemany

2011-03-10 @ 21:58:43
URL: http://[email protected]

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0