glad

trots de ekonomiska problem jag haft ett tag nu så har jag faktiskt lyckats lösa det, igår var jag och handlade kattmat och kattsand till fluffy och hon verkar nu må hur bra som helst :Didag ska jag också gå och prata med damen på bokantikvariatet här i stan så förhoppningsvis kan jag få några böcker sålda där :D håll tummarna de som läser detta att böckerna blir sålda, även de skolböcker som ligger ute på annons just nu...
är i alla fall glad för att saker löser sig :D


Photobucket


2010-05-20 @ 12:37:10 vardag


Tyck och Tänk

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0