första inlägget :D

borde just nu sitta och plugga men istället skapar jag en ny blogg haha :D nåja hoppas ni läsare kommer att tycka att det är lika kul att följa min resa som jag tycker att det är att skriva om den , stor kram till alla och välkomna till min blogg  tänkte också här passa på att visa bilder på mina älskade husdjur :D

detta är min fina vovve

världens mest underbara

och det här är min söta katt

och min söta katt Photobucket


2009-09-13 @ 21:34:05 vardag


Tyck och Tänk
Ditt namn: lix

Stolt över dig min duktiga och vackra dotter..vi har haft våra turer under din sjukdom men vi har lärt oss mycket..tack för att du finns. Kramiz mamsen

2009-09-13 @ 21:58:38
Ditt namn: Amy

haha awwww de är sååå söta :D har en jättefin bild på Cindy som du ska få :D kramar

2009-09-21 @ 13:38:26
URL: http://dawnthewitch.wordpress.com

Kommentera gärna mina inlägg, ni underbara, men se till att inte skriva saker som kan såra eller spamma eller göra reklam ;)
Kramar Sippa

bloglovin


Ditt Namn:
bli ihågkommen?

E-postadress: (endast för mina ögon)

din blogg/hemsida:

Din Tanke:

Trackback
RSS 2.0